L’Agrupació Manresana de Boletaires

Os presento a la L’Agrupació Manresana de Boletaires “EL ROVELLÓ”

Una asociación que mantiene viva la afición por “els bolets” y tiene, un sinfín de salidas culturales o de ocio.

Disponen de un local social propio y de instalaciones adecuadas donde poder desarrollar dichas actividades. También realizan salidas mensuales en autocar, con un calendario adecuado a las mismas, desde la típicamente cultural para visitar la Sagrada Familia, a la playa, o la excursión al Ventorro (Soria) para coger setas…

L’Agrupació Manresana de Boletaires “EL ROVELLÓ” som una entitat cultural amb seu social a Manresa, comarca del Bages, amb més de 40 anys d’història que té la finalitat de fomentar i assessorar en la recerca de bolets comestibles, a més d’altres activitats, com menjars de germanor, excursions i concursos pels nostres associats.

Fou creada al 1971 per un grup de boletaires i pescadors que es reunien als Carlins i que realitzaven tot un seguit d’excursions culturals.